☆ありがとう☆Arigato☆

January 24, 2013

BLOG


☆ありがとう☆Arigato☆
バースデイメッセージありがとうございました!

91人からのメッセージを頂き、まだ返信しきれていません。みなさんの名前を載せたいですが、多いので省略させて頂きます。

必ず返信しますので、少々お待ち下さい。。
私にとって誕生日は、親に感謝をする日なのだと思います。

生まれてから今までの良い事悪い事全てがあって、今の私がいます。

歌うと決めてから、さらに私の人生は開けてきた気がします。

歌うこと、創ること、そして人との出会いに、「生きてて良かった。」って最近本当に思います。
だから、私を産んで育ててくれてありがとうと両親に伝えます。
これからもっともっと沢山の失敗を繰り返しながら、一歩づつ目標に近づいていこうと思います。

甘えん坊な私の背中を押してくれる人達に感謝です。

どんな形でも「愛」を持って接してくれる人達に感謝です。

こんなyoshimiですが、引き続き応援よろしくお願いします!!!!!!!!!

__________________________________________________

Thank you for your all B.D messages!!!!

91 messages that I couldn’t imagine, so I haven’t replied all of you yet, but I will for sure.

A Birthday is the day I wanna thank my parents for my life.

I am here from all the good things and bad things I’ve done or experienced.

Since I decided to sing, my life became more lighter and lighter. I really feel my heart is happy by singing, writing songs, or meeting you.

To my wonderful parents,

“ Thank you and I love you… ”
Thank you for those of you who gives me your love.

I will do what my heart tells me to.

Please keep up your wonderful support!!!

Can’t wait to see you someday…..

xoxo

yoshimi